Volgers

vrijdag 18 mei 2012

Eenvoudig kaartje

Hallo allemaal,
Ik ben lekker aan het genieten van mijn vrije dagen. Tijd genoeg om te knutselen. Ik ben bezig met wat kerstkaarten, maar die kan ik nog niet laten zien. Tussendoor deze kaart gemaakt. Het is een eenvoudig kaartje maar ik vind m wel mooi. De foto is niet echt schitterend omdat ik m met mijn mobiele telefoon gemaakt heb en het is buiten ook erg somber.

Hi all,
Enjoying my days off. Time enough for crafting. I have been busy with some Christmas cards, but I can't show them yet. In the meantime created this card.
It s a clean and simple card but I like it. The picture is not a good one, because I used my mobile and the weather outside is very gloomy.


Less is more: one layer, use 3 stamps
Elke kaart een feestje: anything goes
Case study

Stamps: Marianne Design, Eline's huis EC0119 & Viva Decor Happy Birthday

14 opmerkingen:

Julie zei

Lovely images and design.
You are good to be working on Christmas cards. Maybe I should start as well!

Mariken zei

Wat een eenvoudig en ontzettend mooi kaartje!
Gr jes Mariken.

KarinsArtScrap zei

super leuke mooie kaart wilma.

groetjes karin

Chrissie zei

This looks terrific!
I love you choice of inks!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Liselot zei

Eenvoudig maar mooi! Nog veel knutselplezier!
Liefs, Liselot

Laura zei

Lovely!!

Cindy C. zei

Very nice CAS design!

Samantha zei

I totally love this card so C&S but so stylish too!! CAN't wait to see your Christmas cards thehehhehee :)
hugs me xx

sjouks kaarten zei

Mooi hoor!
Groetjes Sjoukje

Tinie zei

Prachtig mooi kaartje!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Christina zei

Very pretty CAS design, Wilma. I love how you used several text elements to tie it all together. Thanks for joining us this week at CASE Study!

Bettina L. zei

What a lovely CAS card. Love the design with the sentiment and those butterflies in red. Hugs Bettina xx

cbuswell zei

Very pretty, thanks for joining us at CASE Study this week.

Nicole zei

Prachtig kaartje, Wilma...zo heerlijk simpel... :o)