Volgers

zondag 22 april 2012

I love Holland

Hallo,
Er staat weer een leuke uitdaging op het blog van Less is More: How Charming. In 1e instantie dacht ik: wat kan ik daar van maken?! Toen ben ik mijn bak met bedels gaan snuffelen en vond het molentje. En van het één kwam het ander. Dit is mijn kaartje geworden.

Hi,
On the blog Less is More there is a new challenge: How Charming. At first I thought: what I am to do with that? Then I searched my box with charms and found the mill. And one thing led to another. This is what I made with it.


19 opmerkingen:

Cornelie zei

Heel erg tof zeg!
Groetjes Cornelie

Carla zei

wat ontzettend leuk!

Chrissie zei

What a BRILLIANT card Wilma!
It's just perfect!
Thanks so much
Chrissie
"Less is More"

Jenni's Jems zei

What a really clever idea - brilliant card x

KarinsArtScrap zei

ik vind hem heel mooi wilma, prachtig gedaan.

groetjes karin

Liselot zei

Hoi Wilma,

Heel charmant! En Hollandser kan bijna niet.
Liefs, Liselot

Darnell J Knauss zei

So perfect! Holland should pay you to use this card design as advertising!

Ellen zei

Wat een leuke uitwerking heb je gemaakt, mooie promotie voor ons kleine landje!
Groetjes Ellen

Anne zei

Hi Wilma this is just brilliant! Perfect patriotic card
Anne
x

Elaine zei

Love your card - simple but a great idea!!

Ans S. zei

Ik vind hem helemaal super.

Groetjes Ans

Monika zei

an absolut great idea and a great card :-)

nicolet zei

Wat mooi en stijlvol zo Wilma!
Groetjes Nicolet

Annette zei

Ik vind het subliem gevonden.Clean&simpel. Heel gaaf alleen die vlag zo. Gaaf dat oranje touwtje en die charm eraan. TOPPIE!
xoxo Annette

Carole zei

Hi Wilma, what a neat looking card and I love your charm, just lovely!

L*I*S*A zei

Super idea.
It´s great.
Lisa

Loli zei

Hola Wilma, clever card!!!perfect image with the perfect charm:D
A hug from Palma de Mallorca

Mandi zei

Sensational card Wilma
Thank you very much
mandi
"Less is More"

Jenny zei

Wow, love your patriotic CAS card... The perfect charm to use :0)
Jenny x