Volgers

woensdag 17 oktober 2012

LIM #89

Hoi,
Van het weekend een kaartje gemaakt voor de uitdaging van Less is More ~ one layer - wings.
Ik ben dan wel geen fan van de kleur rose, maar met bruin vind ik dat een heel mooie kleurencombinatie.
De stempels zijn van Eline's huis (EC0120).

Hi,
Last weekend I made this card for the challenge at Less is More ~ one layer - wings.
I am not that fond of the colour pink, but in combination with brown it is very nice.
The stamps I used are from Eline's huis (EC0120).


6 opmerkingen:

  1. Beautiful CAS card, Wilma. I agree pink and brown is a nice combination! Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful LIM card and I love pink & brown together, looks great !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door zijn eenvoud vind ik het een stijlvolle kaart Wilma,prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is simply terrific!
    Great card Wilma.
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This has been removed from the LIM gallery, but your card is so beautiful, and I don't know why is has been taken away xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma