Volgers

woensdag 7 november 2012

Roze bloemen

Hallo,
Gisteravond deze kaart gemaakt. En volgens mij kan deze wel meedoen met de challenge van Less is more "PINK". Ik heb deze kaart al eens eerder gemaakt met andere kleuren bloemen en ik vond m eigenlijk wel leuk om m nog een keer te maken. De bloemen heb ik ooit gekocht bij Blokker.

Hi,
Yesterday evening I made this. And I think he can join the challenge at Less is More "PINK". I made such a  card a few weeks ago with different colours of flower and I liked it very much so I made another one.





7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, eenvoud siert!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaart Wilma,de vilten bloemen zijn er schattig bij.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulous creation. Love your flowers and wonderful details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, deze is prachtig geworden!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awww this is gorgeous. I love the style and fab doodling too :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma