Volgers

woensdag 21 augustus 2013

Weer een nieuwe uitdaging bij ..... ABC Christmas Challenge

Goedemorgen allemaal,
Vandaag begint de nieuwe uitdaging van ABC Christmas Challenge: Q for Quick (snel).
Nog bedankt voor de mooie kaarten die jullie hebben ingezonden voor de afgelopen uitdaging.
Voor deze uitdaging heb ik een bestand gekregen van Shape EZ om mee te werken. Het is een kleine tasje, dat ik uitgesneden heb met de Cameo. Daarna versierd met wat design papier, lintje, stempeltje en een stans en daarmee was ik binnen een halfuurtje klaar.
Mijn teammaatjes hebben ook weer mooie creaties gemaakt dus ik zou zeggen ga een kijkje nemen op het blog en laat even weten wat jullie er van vinden.

Good morning all,
Today the new challenge of ABC Christmas Challenge starts: Q for Quick.
But first I want to thank you for the beautiful cards that you have sent in for our last challenge.
For this challenge I received a file from Shape EZ to work with. It is a small bag that I cut out with the Cameo. Then decorated with some design paper, ribbon, stamp and die and it was ready within half an hour.
My teamies made beautiful creations so go over to our blog and let us know what you think of it.

Sponsors:




Ik hoop dat jullie weer meedoen met deze uitdaging.
I hope you join us in this challenge.

Veel plezier en een fijne dag!
Have a fun and a lovely day!

Liefs/luv,
Wilma

1 opmerking:

  1. Lovely colour scheme you have used for your beautiful little bag, Wilma,
    enjoy your day,
    Dorte xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma