Volgers

donderdag 19 december 2013

Warm Winter Wishes

Hoi,
Vandaag begint mijn kerstvakantie en wat heb ik daar naar uitgekeken. Eindelijk tijd om mijn hobbykamer op te ruimen en nog meer kleine klusjes die nodig gedaan moeten worden. En natuurlijk ook om te knutselen. Bij Christmas Challenges {with sketches} hebben ze weer een hele mooie sketch en een bloghop.
Gisteren met de sketch in de weer geweest en dit is wat het geworden is.


Stempel: Me to you - Docrafts - gekleurd met Copics
Papier: (digitaal) Echo Park Keepin' cozy
Tekst stempel: AmyR - christmas sentiments

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart weer Wilma! Geniet van je vrije tijd en de rust.
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super lieve en hele mooie kaart Wilma.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kerstkaartje! Ik mis je kaartjes wel hoor bij CCWS :( Gezellig dat je meedoet met de bloghop!
    Fijne vakantie, geniet van je vrije tijd en hele fijne kerstdagen!!
    Liefs, Wilma X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohw, wauwie. Kijk nou toch wat een dotje. Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Wilma.. wat een prachtige kaart.. super gedaan en mooi papier gebruikt zeg.... wat ontzettend leuk dat je meedoet zeg.. en wat Wilma de K. zegt.. ik mis je prachtige kaartjes... Fijne feestdagen ..... en geniet van je vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely to see you joining us Wilma with this gorgeous card. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig kaartje Wilma, zo leuk dat je meedoet met de bloghop!! Ik mis je creaties bij CCCWS :)) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma