Volgers

woensdag 9 april 2014

Retrosketch and Colour me

Hallo,
Zojuist dit kaartje gemaakt. Ik werd erg geinspireerd door de sketch van Retrosketch en de kleuren van de nieuwe challenge van Colour me. Het resultaat is erg naar mijn zin.
Het papier is: Simple stories-Sn@p color vibe, sentiment van Avery Elle, vlinder van Memory box.


Hi,
I just made this card. I got my inspiration from the sketch of Retrosketch and the colours of the new challenge at Colour me. I like the result very much.
Paper: Simple stories-Sn@p color vibe, sentiment: Avery Elle, butterfly: Memory box.


Liefs/Luv,
Wilma

13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart Wilma.

gr karin

Renate zei

Mooi gemaakt. Leuk hoe je het vlindertje hebt verwerkt op je kaart.

-xies- Renate.

Plony zei

Mooie kaart hoor en geweldige kleurencombi....mooi strak uitgevoerd...heel knap.
Groetjes van Plony

Tam Hess zei

Two of my favorite colors together. Wonderful card!!

Tam
Http://cardmakingartists.com

Amanda zei

Mooie kaart Wilma!

liefs Amanda

Liselot zei

Ik blijf het een kunst vinden dat je zulke mooie CAS kaarten maakt!
Groetjes, Liselot

S zei

Very nice!

OttawaMom zei

Very pretty butterfly and love those polka dots!! Thanks so much for joining us at Colour Me...!

Hayley Kew zei

So so pretty :) What a lovely design! Thanks so much for sharing with us this week at Colour Me...! We sure hope to see you around again soon :)

Birscrea4fun zei

Erg leuk, bijzondere layout.
Groetjes Birgit

Antoinette Voorn zei

Geweldig weer ,lekker vrolijk, mooi papier

Jo zei

Very pretty!

Anita Krul zei

You card is just beautiful! Thanks for playing along at Colour Me...! this week!