Volgers

zondag 11 mei 2014

Just saying hello!

Goedemorgen,
Het is weer zondag en tijd voor een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. Deze keer is het een sketch gemaakt door Shelly. Ik heb een zogenaamd Scrapling kaartje gemaakt. De ballonnen heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo.
Heel veel plezier met deze uitdaging en wanneer je inspiratie zoekt kijk dan even op ons blog want mijn teammaatjes hebben weer prachtige kaarten gemaakt.

Goodmorning,
It's Sunday again and time for a new challenge at CAS on Sunday. This time the challenge is a sketch made by Shelly.  I made a Scrapling cart. I cut the balloons with my Silhouette Cameo.
Have fun with the challenge and if you need inspiration go over to our blog because my teammies made beautiful cards!


Our fab sponsor is:


Liefs/Luv,
Wilma

8 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma