Volgers

zondag 28 september 2014

Eek!!!!

Goedemorgen,
De uitdaging "Sequins Celebration" van CAS on Sunday heeft een heleboel mooie/prachtige/leuke kaarten opgeleverd, waarvoor bedankt.
De nieuwe uitdaging is "Lift a card". Dat vind ik zelf altijd een leuke uitdaging. Ik hoop dat het voor jullie ook een leuke uitdaging is. Ik ben heel benieuwd waar jullie mee komen. Niet vergeten dat het een CAS kaart moet zijn, he?

Goodmorning,
Thank you for all the beautiful/gorgeous/cute entries of our challenge "Sequins Celebration" at CAS on Sunday.
The new challenge for this fortnight is: "Lift a card" I always like such a challenge. I hope you also like this challenge and I curious to see your cards. Don't forget to make it CAS.

Dit is de kaart:
This is the cart to lift:



En dit is mijn kaart.
And this is my card.


Veel plezier.
Have fun.

Liefs/Luv, 
Wilma

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met deze grote zwarte griezel!
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great cards Wilma, fabulous spider's web!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brrr...spinnen...ik ben er geen fan van, maar je kaart vind ik leuk, en prachtig gelift!
    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige lift heb je gemaakt Wilma!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige liftkaart Wilma... alhoewel ik van die grote griezelspin wel een beetje kippevel krijg .....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so fun and cute!!! Love your spider and webbing!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma