Volgers

zondag 10 mei 2015

Cheer up, Buttercup

Goedemorgen,
Een beetje laat, maar hier is mijn kaart voor de nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. Het thema is Cheer up, Buttercup. En wie heeft er niet af en toe een oppeppertje nodig?

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van: 
Stampin'Up: Kinda Eclectic (zon)
Tekst stempel: Craft Unlimited
Stampin'Up Thinlits Butterflies

Ook dit keer hopen we weer op je jullie deelname. En niet vergeten dat het een CAS kaart moet zijn! Veel plezier met deze uitdaging.


Goodmorning,
I am a bit late, but here is my card for the new challenge at CAS on Sunday. The theme is Cheer up, Buttercup. Sometimes we need such a card to cheer up someone.

For this card I used:
Stampin'Up: Kinda Eclectic (sun)
Sentiment: Craft Unlimited
Stampin'Up Thinlits Butterflies

Please join us in this new challenge and have fun. And don't forget to make it CAS!





8 opmerkingen:

  1. Waw this looks really pretty Wilma, love the cute little sparkly butterfly. Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het super mooi. Daar knap je echt van op !
    Ik ga proberen mee te doen ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Wilma! De tekststempel blijft ook erg leuk, ik heb vrijdag nog wat setjes gescoord ;)
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Woooow wat een super leuk kaartje Wilma....met een geweldige tekst.....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart, en ook leuk met zo'n mooie nederlandstalige tekst!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hartstikke leuke oppepper, gaaf kaartje met een mooie tekst!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma