Volgers

donderdag 2 juli 2015

Sport

Goedemorgen,
Sport: dat is de nieuwe uitdaging bij As You Like It. Heel lang hoefde ik niet na te denken: voor mij is dat tennis. Ik vind dat ontzettend leuk om te doen. Normaal ga ik 2x per week tennissen en dan komen er ook nog de wedstrijdjes bij van de dames dubbel en de mix. Heerlijk in de buitenlucht: zomers en 's winters. Maar met het huidige weer is het niet prettig (en niet verstandig) om te tennissen. Ik ben benieuwd naar jullie favoriete sport en waarom dat zo is. Neem ook even een kijkje op ons blog want mijn teammaatjes hebben weer prachtige kaarten gemaakt.
Veel plezier met deze uitdaging.

Goodmorning,
Sport: that is the new challenge at As You Like It. I didn't have to think that long because my favorite sport is tennis. I like that game a lot.  I usually play at least twice a week and on top of that I join the competition in women's doubles and mix doubles. I always play outdoors in summer and winter.
But with the kind of weather we have right now is not pleasant (not wise) to play.
I am curious what your favorite sport is and why. Please take a look at our blog, because my teamies made beautiful cards.
Have fun with this challenge. 


Our sponsor is:


Selfie????

Liefs/Luv,
Wilma

5 opmerkingen:

  1. Love this card Wilma, great colours and I love the spots to echo the ball. The resemblance, however, is not so good!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Wilma...wat een grappig stempeltje van het tennistertje en zo mooi ingekleurd ook....en ook de andere accentjes passen er perfect bij...
    Knap gedaan

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt er een super geinig kaartje van gemaakt.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. There's SHOCKING news in the sports betting world.

    It's been said that every bettor needs to see this,

    Watch this or quit placing bets on sports...

    Sports Cash System - Automated Sports Betting Software

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma