Volgers

zondag 6 december 2015

Sterren

Goedemorgen,
Voor degene die gisteren Sinterklaas avond gevierd hebben hoop ik dat het een gezellige en hilarische avond geweest is. Ik heb in ieder een geweldig leuke en gezellige avond gehad.

Vandaag de nieuwe uitdaging van CAS on Sunday: gebruik sterren op je CAS kaart. Niet zo moeilijk lijkt me. Misschien weer een kerstkaart?!
Ik heb gekozen voor Stampin'up materialen.
Het is voorlopig de laatste uitdaging. Volgend jaar 3 januari gaan we weer verder en we hopen dat jullie weer meedoen. Fijne feestdagen en gezond en creatief nieuwjaar gewenst.

Helaas gaan we afscheid nemen van onze zeer getalenteerde Shelly. Ik zal haar erg missen, want ik vind haar stijl prachtig.


Goodmorning,
Today the new challenge at CAS on Sunday. The theme is use stars on your CAS card. Well that is not so hard? Maybe another Christmas card?
For my card I used Stampin'Up products.


We are taking a break, so the next challenge is on January 3rd 2016. Wishing you a Merry Christmas and a happy and creative New Year. 

Sadly we are saying goodbye to our talented member Shelly, this is her last challenge with us. 

Thank you sweetie for all your amazing cards and friendship. I know we will miss you ♥


Veel plezier met deze uitdaging.
Have fun with this challenge.

Liefs/Luv,
Wilma

5 opmerkingen:

  1. I find CAS card so difficult but you have perfected this style beautifully here.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a stylish CAS card Wilma, I may well "borrow" this design as I have found myself one or two cards short and these would use up some scraps perfectly!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma, ik hou van sterren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een schitterend kaartje Wilma....zo mooi ...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma