Volgers

zondag 4 september 2016

Pastel kleuren

Goedemorgen,
Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. We willen graag CAS kaarten zien in pastel kleuren. Voor mij is dat een echte uitdaging want pastel kleuren zijn nu niet mijn  favoriete.
Voor mijn kaart heb ik gebruik gemaakt van een een achtergrond stempel van Hero Arts en deze geembossed met embossingpoeder. Daarna met Distress Ink gekleurd. De vlindertjes zijn van Stampin'Up. De sketch kun je hier vinden.
Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging?


Fijne zondag/Have a nice sunday.

Liefs/Luv,
Wilma

5 opmerkingen:

  1. Ondanks dat dit niet je kleuren zijn, is het een heel mooi kaartje geworden!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is wel erg goed gelukt !!!!!
    Super mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is super leuk ondanks dat het niet je kleurtjes zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a perfect card for the pastel challenge. Simply pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Niet jouw favoriete kleuren, maar wel een hele mooie kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma