Volgers

donderdag 23 februari 2017

Geen kaart

Goedemorgen,
Vandaag ook weer bij As You Like It een nieuwe uitdaging. Het thema is "geen kaart". Dat kan van alles zijn: borduren, haken, breien, doosjes enz. We zijn dan ook heel benieuwd wat jullie andere hobbies buiten kaarten maken zijn.
Jaren geleden was haken één van mijn favoriete hobby's en dat heb ik recentelijk weer opgepakt. Op Pinterest zie ik zoveel leuke en schattige knuffels en dat wilde ik wel eens proberen.
Het is wel een gepriegel met al die kleine onderdelen en over het opvullen maar te zwijgen. Ik ben niet helemaal tevreden. Ik moet gewoon nog veel oefenen.

Onze sponsor is:
Polka Doodles



 

Veel plezier met deze uitdaging.

Liefs, Wilma

7 opmerkingen:

  1. He's darling, Wilma...looks pretty perfect to me. I need to start crocheting again too. Just recently saw a cute little animal pattern on Etsy. Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze gehaakte knuffel Wilma...prachtig in die felle kleur...zoooo schattig!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, voor een eerste poging na lange tijd vind ik 'm er erg goed uitzien hoor!
    Aan de kleur kan het niet gelegen hebben, want deze kleur hoort bij je favorieten!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He is fantastic Wilma, love the colour you used xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oehhhhh wat gaaaf!! Prachtig en knap hoor, ik kan niet haken hahaaha. Heel lief beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE LOVE LOVE him he is sooooooooo stinking cute! Brilliant! LOVE the colour and his cute belly button :) :) :) :)
    hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma