Volgers

donderdag 27 juli 2017

Favoriete kleurenduo

Goedemorgen,
Vandaag weer een leuke nieuwe uitdaging bij As You Like It: je favoriete kleurenduo. We willen ook graag weten waarom. Mijn favoriete kleurenduo is aqua met lime. Daar wordt ik toch zo blij van. Het doet me denken aan het jonge groen in het voorjaar en mooie blauwe luchten.
Ik heb gebruik gemaakt van Distress Inkt: Peacock Feathers en Twisted Citron, de verenstans van Joy. De veren heb ik bewerkt met Wink of Stella, maar dat is heel moeilijk te zien op de foto.


Onze sponsor is:




Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging? We zien graag jullie favoriete kleurenduo en zijn benieuwd waarom het je favoriet is.

Fijne dag,
Wilma

3 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma