Volgers

vrijdag 22 september 2017

Hugs

Goedemorgen,
Vandaag bij CAS on Friday weer een nieuwe uitdaging: gebruik een stans op je kaart. Ik vind de stans 'Hugs' van MFT zo leuk dat ik m bijna op elke kaart wil gebruiken. Ook de stencil van Dutch Doobadoo gebruik ik graag. Samen met Distress ink een kleurige strook gemaakt en hier de stans op gebruikt. Het uitgestanste woord heb ik weer op een andere kaart gebruikt, maar daar heb ik helaas geen foto meer van.
Doen jullie weer mee? Leuke uitdaging, toch? We kijken uit naar jullie creaties.


Liefs,
Wilma

1 opmerking:

  1. Your ink blending is just perfect. This is a beautiful bright and cheerful card!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma