Volgers

donderdag 26 april 2018

Koeien

Hey hallo,
Vandaag een beetje later dan normaal mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging bij As You Like It. We willen graag weten wat jullie favoriete dier is en waarom!
Een van mijn favoriete dieren is de koe. Ik weet niet precies waarom, misschien komt het door hun ogen of gezichtsuitdrukking. In ieder geval wordt ik vrolijk van zwart witte koeien in de wei.
Laatst naar een boerderij geweest waar de koeien na een lange winterperiode in de stal weer de wei in mogen. Wat een geweldig gezicht en wat zijn ze blij. Ze huppelen en dansen de wei in. Daar word je toch vrolijk van 😄.
Dit is mijn kaart.


Ik ben benieuwd naar jullie favoriete dier en waarom. Doen jullie weer mee?

Onze sponsor is:

Veel plezier met deze uitdaging.

Groetjes,
Wilma

3 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma