Volgers

vrijdag 4 mei 2018

Cute/schattig

Goedemorgen,
Vandaag ook bij CAS on Friday een nieuwe uitdaging. We willen graag schattige CAS kaarten zien. Daar kan je best wel een hoop kanten mee uit.
Ik heb gekozen voor het schattige beertje van Me to You: Tatty Teddy en ik gebruik het meestal voor geboorte kaartjes.


Mocht je om inspiratie verlegen zitten dan kun je op ons blog de schattige kaartjes vinden van mijn teammaatjes en onze gast ontwerper.
We vinden het heel leuk om jullie kaarten te bewonderen. Dus zien we jullie inzendingen graag tegemoet.

Liefs, Wilma

3 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, superleuke beer! Fijn weekend voor zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awww...this little guy is so cute! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very cute and looks wonderful with the blue colour background.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma