Volgers

vrijdag 15 juni 2018

Bedankt voor alles

Goedemorgen,
Tic Tac Toe is het thema van de nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday! Vind ik altijd leuke uitdagingen. Ik heb gekozen voor: thank you, one layer, twine. 
Hieronder volgt het schema, welke slecht te lezen is. 
De bovenste rij is:   thank you - one layer - twine
De middelste rij is:  circle - sequins - flowers
De onderste rijs is:  pink - cute - square  
Het hoeft niet perse de horizontale lijn zijn, het kan ook diagonaal of verticaal.
Ik ben benieuwd naar jullie keuze. 




Liefs,
Wilma



4 opmerkingen:

  1. Heel leuk en fleurig bedankkaartje, tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje Wilma!
    Gaaf die cirkels die overlopen qua kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So fun and vibrant, Wilma ... those ombré bubbles of colour are just delicious against the crisp white! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma