Volgers

vrijdag 8 november 2019

Traditionele of schattige kerstkaart

Goedemorgen,
Een dag te laat maar hier is mijn kaart voor de nieuwe uitdaging bij As You Like It. Wat is je favoriet: een traditionele of schattige kerstkaart en waarom. Ik ben meer van de traditionele kerstkaarten. Ik hou meer van de winterse kleuren, traditionele afbeeldingen, maar ook rood en groen. En niet te druk. Ik vind ook niet dat een schattige kaart voor iedereen bestemd is. 
Deze kaart gemaakt met de nieuwe two-step stencils van Altenew.

Sponsor deze keer is:
Veel plezier met deze uitdaging.

Liefs,
Wilma



1 opmerking:

  1. Wat een pràchtige kaart is dit!! Dat stencil is toch wel echt erg leuk.....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma