Volgers

woensdag 4 december 2019

Laatste challenge van ABC Christmas Challenge van 2019

Hoi,
De laatste maand van het jaar, dat betekend de laatste uitdaging van 2019. De thema's zijn: Y (Yule tide = kersttijd) en Z (Zig Zag).
Ik heb de leuke sneeuwpop van Penny Black gebruikt: Snowy en heb hem een zig zag sjaal en muts gegeven. 
Verder wil ik iedereen bedanken die het afgelopen jaar mee hebben gedaan met onze uitdagingen. Prachtige kaarten en creaties gezien. Ik hoop dat jullie het komende jaar ook weer enthousiast mee gaan doen. 
Fijne en gezellige kerstdagen en heel veel goeds en creativiteit in het nieuwe jaar.


Liefs,
Wilma
\

Onze sponsor deze keer is onze eigen Samantha

4 opmerkingen:

  1. You have to love Snowy and he looks so spiffy in his zigzag scarf and hat. The twine and snowflake charm are perfect finishing touches!
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute and colourful - very vibrant xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOnderful card Wilma - love that colour combo on Snowy...and the 'furry' trim on his hat!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a festive card, Wilma. Wonderful colours and a super cute Frosty.
    Hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma