Volgers

woensdag 29 januari 2020

Kerst mix #4

Hoi,
Janneke en Wilma zijn een leuk blog begonnen voor kerstkaarten. Om zoveel mogelijk kerstkaarten door het jaar heen te maken zodat er aan het eind van het jaar geen kerstkaarten-maak-stress is.
Ik moet bekennen dat mijn kerstkaarten lijst steeds kleiner wordt en door mijn DT-schap bij ABC Christmas Challenge heb ik er meestal wel genoeg. Maar dat neemt niet weg dat ik zo af en toe graag een kaartje maak voor de uitdaging van de Kerst-Mix. Het thema van deze week is design papier. 


Liefs,
Wilma

3 opmerkingen:

  1. Die sneeuwpop is geweldig Wilma! Gezellig dat je met ons meedoet :

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Wilma, die sneeuwpop is echt te leuk ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your Affiliate Money Making Machine is waiting -

    Plus, getting it running is as easy as 1, 2, 3!

    Here is how it all works...

    STEP 1. Choose which affiliate products you intend to promote
    STEP 2. Add some PUSH BUTTON TRAFFIC (this LITERALLY takes 2 minutes)
    STEP 3. Watch the system grow your list and sell your affiliate products all on it's own!

    Do you want to start making profits?

    Check it out here

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma