Volgers

donderdag 27 februari 2020

Favoriete bloem

Goedemorgen,
Wat is je favoriete bloem en waarom? Dat is het thema van de nieuwe uitdaging bij As You Like It. Jeetje, ik heb zo veel favoriete bloemen. Voor deze uitdaging heb ik gekozen voor de tulp. 
Ik woon in de bollenstreek en daar zijn dus veel tulpen- en hyacint velden. Nog een paar weken en dan is het weer zover dan staat alles weer in bloei. Ik kan haast niet wachten. Prachtige kleuren en geuren. Als ik naar mijn werk fiets kom ik langs een aantal velden. Daar word ik zo vrolijk van. Goed begin van de dag, toch?



De sponsor van deze uitdaging is:
Logo

Veel plezier met deze uitdaging.

Liefs,
Wilma



5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige bloemenkaart Wilma! Heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi al die tulpen. Was het maar vast zover....
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You are so lucky to live in a beautiful area. Tulips are so colourful. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geinig kaartje heb je gemaakt.
    Als Hollandse meid, zou ik waarschijnlijk ook voor tulpen hebben gekozen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. If you're trying to burn fat then you have to jump on this brand new custom keto plan.

    To design this service, licensed nutritionists, fitness trainers, and chefs united to produce keto meal plans that are effective, decent, money-efficient, and delicious.

    Since their first launch in January 2019, 100's of people have already completely transformed their figure and well-being with the benefits a certified keto plan can provide.

    Speaking of benefits; clicking this link, you'll discover eight scientifically-certified ones offered by the keto plan.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma