Volgers

donderdag 19 november 2020

Sneeuwpop of pinguin

Hoi,

Vandaag is er weer een nieuwe uitdaging bij As You Like It. Wat is je favoriet: sneeuwpop of pinguin en waarom. Voor mij is dat een sneeuwpop. Dat doet me denken aan vroegen toen we nog winters hadden met sneeuw en ijs. Heerlijk buiten spelen in de sneeuw. De stempel van Penny Black is mijn favoriet. Ik moet altijd een beetje glimlachen als ik m zie.

Onze sponsor deze keer is:

Lili of the valley 


Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging?


xx Wilma

2 opmerkingen:

  1. prachtig kerstkaartje is dit als voorbeeldje voor weer een nieuwe challenge Wilma, zo een leuke sneeuwpop erop..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love this snowman, he is so happy and cheeky. Elaine

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma