Volgers

donderdag 17 december 2020

Wishing you a perfect day

Goedemorgen,

Vandaag ook bij As You Like It de laatste uitdaging van het jaar. En wat een jaar. Hopelijk zijn we snel van het virus af. Het thema van deze uitdaging is vriend of familie. Voor wie maak jij het liefst kaarten en waarom. Ik maak graag kaarten voor vriend en familie. Voor deze uitdaging heb ik gekozen voor vriend.
Ook een kaartenmaakster, daar doe ik dan extra moeite. Ik vind het fijn om te horen dat een zelfgemaakte kaart gewaardeerd wordt en ook nog 'bewaard' wordt.



De sponsor van deze uitdaging is:

Fantastic Ribbons


Fijne feestdagen en een gezond en creatief 2021.

Blijf gezond!
xx Wilma


3 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma