Volgers

woensdag 14 december 2022

Laatste kerstkaart

Goedemorgen,
Hier is mijn laatste bijdrage als DT lid bij ABC Christmas Challenge. Het was een moeilijke beslissing. Ik heb het 10 jaar met heel veel plezier gedaan. Leuke teammaatjes gehad die me heel veel inspiratie hebben gegeven.
Het is ook de laatste uitdaging van dit jaar. De thema's zijn: Y voor Youngsters (jongeren) en Z voor Zoom (snelheid). Ik heb beide in 1 kaart verwerkt.

Wendy heeft een leuke prijs ter beschikking gesteld:


En dit is mijn kaart.




xx Wilma

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Wilma !!!!
    Snap dat je na zoveel jaar stopt, maar moeilijk blijft het !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a fun image, Wilma and the mix of papers is so lovely!
    Hope you are well.
    Hugs
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SO cute! Love the papers too!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart Wilma, een leuk plaatje en leuke papiertjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma