Volgers

vrijdag 6 januari 2023

Insect(en)

Goedemorgen,
De beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het maar weer een gezond en creatief jaar mag worden.

Bij CAS on Friday start vandaag weer een nieuwe uitdaging. Het thema is: Insect(en).
Dit is mijn laatste keer als host en teamlid bij CAS on Friday. Het was een moeilijke beslissing om er mee te stoppen. Maar de laatste tijd ontbrak het me aan tijd en inspiratie. Ik heb het altijd met heel veel plezier gedaan. Door de jaren heen heb ik fijne dames 'ontmoet' die me veel inspiratie hebben gegeven.


xx Wilma

1 opmerking:

  1. Jammer dat je gaat als DT Wilma, ik heb genoten van al jouw prachtige kaarten .. Doe je af en toe nog mee? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma