Volgers

donderdag 5 september 2024

Laagjes of plat

 Hoi,
Wat is jou favoriet laagjes of plat oftewel gebruik je veel laagjes papier op je kaart of het liefst geen of 1 laag. En waarom! Dat willen we graag weten bij As You Like It
Ik vind beide erg leuk en het ligt er ook aan wat voor soort kaart ik wil maken. Voor deze uitdating heb ik gekozen voor een 'platte' of 1 laags kaart. Ik hou wel van clean en simple. Niet te veel rompslomp op een kaart. Dat wil niet zeggen dat dat makkelijk is.... Je bent gauw geneigd om allerlei laagjes en toevoegingen te doen op een kaart want bij clean en simple niet de bedoeling is.


onze sponsor is:

Rachelle Ann Miller


Doen jullie weer mee?

xx, Wilma

1 opmerking:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma