Volgers

woensdag 3 augustus 2011

Sketch #6

Wat gaat de tijd toch snel! Hier is alweer sketch #6 van Christmas Challengens {with sketches}.
Claire heeft deze prachtige scketch gemaakt. Op het blog kunnen jullie zie wat het DT ervan gemaakt heeft.
Het is fijn dat er zoveel meedoen met onze uitdagingen. We hebben dit keer weer mooie inzendingen gehad.
En deze keer is onze sponsor Hobbystempels.nl, die een prachtig Magnoliaatje beschikbaar heeft gesteld voor de winnaar.

It is already time for the next challenge on Christmas Challenges {with sketches}. Claire made this beautiful sketch. On our blog you can see what the ladies of the DT made with this sketch.
It is nice to see that so many ladies participate again with beautiful cards.
This weeks sponsor is Hobbystempels.nl and you can win a beautiful Magnolia stamp.
Used:
paper: MittenWeather - Cosmo Cricket
stamp: Sugar Nellie

8 opmerkingen:

  1. Wat een supermooie kaart en wat een leuke stempel heb je gebruikt.
    Mooie kleurcombi ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love your card Wilma, it's a sweet image and gorgeous colours. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje wilma.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wilma, zo'n mooie kaart weer. De kleuren zijn echt prachtig in het designpapier. En het stempeltje is een dotje.

    Klem...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous card Wilma, beautiful colours and I love the stamp you've used
    hugs
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaart heb je gemaakt, zo lief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Wilma, dank voor je reactie op mijn blog.
    Met veel plezier heb ik meegedaan met de challenge.
    Want net als jij ben ik "verslingerd aan het maken van scrapkaarten".
    Ik ben meteen je volger geworden.
    Je maakt leuke kaarten Wilma.
    Ik hop nog weleens lang, groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma