Volgers

vrijdag 30 december 2011

Winnaar blog hop Christmas Challenges {with sketches}

Goedemorgen allemaal,

Allereerst wil ik iedereen bedanken die heeft meegedaan met de eerste blog hop van Christmas Challenges {with sketches}. Er zijn heel wat dames voorbijgehopt en hebben lieve en leuke berichtjes achtergelaten.

Uit de vele berichtjes die ik gekregen heb was het moeilijk er één uit te kiezen. Dus heb ik mijn man gevraagd om een nummer te roepen en bij dat nummer hoort het berichtje van:

Marijke


Gefeliciteerd meid en als je mij je adres geeft, dan verstuur ik je prijsje zo gauw mogelijk.


Verder wil ik nog iedereen bedanken die hebben meegedaan met onze twee wekelijkse sketch uitdaging van het afgelopen jaar. We hopen dat jullie het komende jaar ook weer van de partij zijn.


Goodmorning all,

First of all I like to thank all the ladies that joined the first blog hop at Christmas Challenges {with sketches}. There were many ladies who left sweet and nice messages on my blog. It was very difficult to choose a winner, so I asked my husband to pick a number. That number referred to the message from:

Marijke


I would also like to thank everyone who participated in our bi-weekly sketch challenge last year. We hope to see you next year again.

Happy New Year

2 opmerkingen:

  1. Hoi Wilma,

    Wat gaaf dat ik gewonnen heb! Super leuk :-)
    Ik kan op jouw blog geen emailadres vinden waarnaar ik mijn adres kan mailen. Ik zet het liever niet zo openbaar neer....
    Zal ik mijn adres mailen naar CCWS?

    Liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marijke, je kan mij mailen. Dit is mijn e-mailadres
    wilmavanzanten@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma