Volgers

woensdag 21 augustus 2013

uitdaging #87 bij Christmas Challenges {with sketches}

Goedemorgen weer,

(dit is mijn 2e post van vandaag, scroll naar beneden voor mijn 1e post)

Er zijn al weer twee weken om en tijd voor de nieuwe uitdaging van Christmas Challenges {with sketches} voor het team "The Holiday Fairies". Dit keer was het mijn beurt om een sketch te maken. Ik heb weer een rechthoekige sketch gemaakt. Ik hoop dat jullie m leuk vinden. Je kunt m vinden op ons blog en ook de mooie kaarten van mijn teammaatjes. We zouden het leuk vinden als jullie ons laten weten wat jullie er van vinden.
Vanaf volgende week maak ik de overstap naar het andere team van Christmas Challenges {with sketches}
"'The Snow Angels". Dat komt omdat we helaas afscheid hebben genomen van Nicolet en Betina en daarom zijn de groepjes anders ingedeeld.


Goodmorning again,

(this is my 2e post of today, please scroll down for my 1e post)

There are already two weeks over and time for the new challenge of Christmas Challenges {with sketches} for team "The Holiday Fairies". This time it was my turn to make a sketch. Again I have made ​​a rectangular sketch. I hope you like it. You can find it on our blog and also the great cards from my teammies. We appreciate it when you let us know if you like them.
As from next week I make the switch to the other team from Christmas Challenges {with sketches}
"'The Snow Angels". Unfortunately we have to say goodbye to Nicolet and Betina and that is why the groups classified differently.



Sponsor is:

Paper: Echo Park, Winter Wishes
Stempel: Different Colours

12 opmerkingen:

  1. Wat een supergaaf kaartje. Schets is ook schitterend!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kerstkaartje!

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Wilma.. en wat een leuke sketch.. ik vond het leuk om hem te maken... je hebt prachtige kleuren gebruikt... super hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kerstkaartje en je tasje en kaartje daaronder zijn ook al zo geweldig, kom altijd met plezier bij je buurten hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love this Wilma, the colours are gorgeous. Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig Wilma! Mooie kleuren ook.
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Wilma en geweldig mooi papier heb je gebruikt. Bedankt voor de leuke sketch! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card is beautiful, Wilma. I love the colour paper and flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kaart Wilma, ik vind de sketch ook erg leuk.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gave sketch, dank je wel daarvoor!!
    Je kaartje is erg leuk, gave kleuren...
    Liefs, Wilma (enne...veel plezier bij The Snow Angels :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma