Volgers

woensdag 12 november 2014

Wit op Wit

Goedemorgen,
Ik blijf het mooi vinden: een hele witte kaart. Dit is het thema van de nieuwe uitdaging bij ABC Christmas Challenge. Nog een paar weken en dan is het alweer kerst. En ?? Hoe zit het met jullie kerstkaarten? Hebben jullie er al genoeg of moeten jullie nog beginnen. Mijn kerstkaarten zijn al klaar, dus geen stress straks. Wanneer je elke keer mee gedaan hebt met onze uitdagingen dan heb al een aardig voorraadje. Hier komt mijn kaart.

Good morning,
I still find it beautiful: a totally white card. This is the theme of the new challenge at ABC Christmas Challenge. Another couple of weeks and then it's Christmas. And ?? What about your Christmas cards? Have you already enough or do have to start. My Christmas cards are ready, so no stress later.
When you played along with us every time you already have a nice stash of cards.
This is my card.


I used Memory Box dies.

Our sponsor this time is:
Stamp and Create

with this prize:

Veel plezier met deze uitdaging!
HAve fun with this challenge!

Liefs/Luv,
Wilma




5 opmerkingen:

  1. Beautiful card Wilma :-) the die cuts and sparkle are fabulous :-)

    I have no idea if I have enough cards or not, though I doubt it,,, I'd better count them :-)

    luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaart, Wilma. Een plaatje. Ook ik vind witte kaarten helemaal geweldig!!
    Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is echt een juweeltje, super mooi gemaakt.
    Bij mij gaan er geen handmade kerstkaarten de deur uit. Ik vind het wel heel leuk om te zien, maar persoonlijk heb ik er niet zo veel mee. Ik neem mijn petje af voor alle freubelaars die zo ijverig aan de slag gaan om voor familie en vrienden een kerstkaartje te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card Wilma love that we can see the glitter on the words too! hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een mooi chiq kaartje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma