Volgers

donderdag 26 februari 2015

Geen kaart

Hey hoi,
Vandaag: geen kaart. Dat is de nieuwe uitdaging bij As You Like It. Ik vind het heel leuk om kleine kadootjes te maken. Ik verzamel verpakkingen e.d. om deze op te pimpen.
Deze wasknijper heb ik eens gekocht met het idee om op te pimpen maar ik was m uit het oog verloren. Totdat ik een paar weken geleden mijn kast ging opruimen en ja hoor daar kwam 'ie te voorschijn. Ik vond m heel geschikt voor deze uitdaging. Maak jij ook graag eens wat anders dan kaarten dan hoop ik dat je meedoet met onze uitdaging. Enne..niet vergeten te vertellen waarom! 

Hey hi,
Today: not a card. That is the new challenge at As You Like It. I really like to make small gifts. I collect packaging etc. to pimp them.
These clothespin I once bought with the idea to pimp it but I totally forgot about it. Until I started cleaning out my closet and yes there it was. I found it very suitable for this challenge. Do you also like to make something different than cards then I hope you join our challenge. And..don't forgot to tell us why!


Our sponsor this time is:



Veel plezier met deze uitdaging.
Have fun with this challenge.

Liefs/Luv,
Wilma

7 opmerkingen:

  1. This is amazing Wilma, who would have thought a clothes peg could look so glamorous!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gedaan Wilma!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opgepimpte knijper Wilma....simpel en o zo mooi...

    Daar heb ik morgen ook een creatie voor om met deze challenge mee te doen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh this is so lovely! really gorgeous! Hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I have one of these Wilma, naked and unloved lol! Yours is very pretty, thanks for the inspiration, must make mine more appealing soon. Carol xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma