Volgers

zondag 2 oktober 2016

#93 Heat embossing

Goedemorgen,
Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. De uitdaging is: gebruik heat embossing op je kaart. Ik heb 2 kleine kaartjes gemaakt in verschillende kleuren. Zo leuk om van die kleine kaartjes te maken (dubbel gevouwen correspondentie kaartjes). Vaak maak ik er verschillende en geef die dan in een leuke zelfgemaakt doosje als kadootje. Voor deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van een doily stempel, deze bewerkt met embossing poeder. En deze gekleurd met Distress Inkt. 
Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging. We zijn benieuwd naar jullie kaarten.

Good morning,
Today a new challenge at CAS on Sunday. The challenge is: use heat embossing on your card. I have made two small cards in different colors. So nice to make those small cards (folded correspondence cards). Often I make several and give them in a selfmade box made as a present . For these cards, I used a doily stamp with embossing powder and then colored with Distress Ink. 
Are you joining us in this challenge? We love to see your creations.


 Fijne zondag.
Have a nice sunday.

Liefs/Luv,
Wilma

7 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaarten Wilma. Ik vind de kleuren en het ontwerp echt ontzettend mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten! Ik ga ze als inspiratie gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Wilma...wat geweldig gedaan met die 'kanten' stempeltjes...
    PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love these bright colors. Your design is perfectly CAS and eye catching. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your colour blending, its beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma