Volgers

donderdag 24 augustus 2017

Gefeliciteerd!

Goedemorgen,
Vandaag een nieuwe uitdaging bij As You Like It. Het thema is bont of veren. We willen graag van jullie weten en zien wat je favoriet is. Mijn favoriet is bont. Ik ben gek op katten. Ik vind het leuk om met ze te spelen en te knuffelen. Ik heb voor deze uitdaging gekozen voor een super leuke kat van PB en deze gekleurd met Copic markers. De stempel en stans 'gefeliciteerd' is van Els Brigé.
Doen jullie weer mee met deze uitdaging? Wij vinden het leuk om jullie favoriet te zien.
Oh ja, en we hebben een gast ontwerper. Nieuwsgierig? ... ga dan snel even op ons blog kijken. 


Onze sponsor is:



Liefs, Wilma

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi hoe je de kleurtjes van het plaatje terug laat komen in jet papier (of andersom natuurlijk). Leuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Wilma, die PB stempels blijven leuk :)
    Gaaf kaartje!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wheres My PhoneWheres My Phone is the one-stop solution for all your problems when you lose or misplace your phone! Try us today!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma