Volgers

donderdag 19 oktober 2017

Mens(en) of dier(en)

Hallo,
Vandaag een nieuwe uitdaging bij As You Like It. Wat gebruik je het liefst of je kaart of project: mens(en) of dier(en) en waarom. Mijn favoriet is dier(en), want die vind ik veelzijdiger.
Voor mijn kaart heb ik gebruikt gemaakt van de te gekke kippetjes van Stampin'Up. En deze gekleurd met Copic markers. 't Is toch wel een dingetje, hoor, om zo'n magische kaart te maken. Er zijn er veel in de prullenbak beland.


Onze sponsor voor deze uitdaging is:

Veel plezier met deze uitdaging.

Liefs, Wilma





5 opmerkingen:

  1. Heel lief is dit kaartje weer Wilma...weer prachtig gemaakt voor de inspiratie...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een toverkaartje blijft ook wel lastig om te maken. Het komt allemaal zo precies. Maar dan heb je wel altijd iets leuks om te geven.
    Deze grappige chickies doen het heel goed op je vrolijke kaartje. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma