Volgers

donderdag 30 augustus 2018

Geen kaart

Goedemorgen,
Vandaag weer een nieuwe uitdaging bij As You Like It en die is ..... geen kaart. We willen graag iets anders zien dan een kaart.Dat kan zijn een doosje, zakje, haak- of breiwerk, tekenen, handletteren. Alles waar je graag creatief mee bezig bent. En natuurlijk willen we ook weten waarom!
Buiten kaarten maken (en heel veel andere hobbies) vind ik het leuk om een kadootje leuk in te pakken in een doosje of een zakje. Het geeft net een iets meer persoonlijk tintje. Voor mijn oud collega's heb ik een klein kadootje gekocht: een geurzakje, kaarsje en kaartje en daarvoor heb ik een zakje gemaakt met een label eraan.


Veel plezier met deze uitdaging. 

Liefs, Wilma



2 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma