Volgers

zondag 22 maart 2020

Verjaardagskaart

Hallo,
Ik ben een beetje van slag door de huidige situatie. Gelukkig ben ik nog gezond. Hopelijk zijn jullie dat ook.  Moeilijke tijd is het voor iedereen. Helemaal voor alle sectoren die we nu hard nodig hebben. 
Afgelopen vrijdag is de nieuwe uitdaging bij CAS on Friday van start gegaan en helemaal vergeten mijn kaart te posten op het blog van CAS on Friday en mijn eigen blog.  Het thema is verjaardag. Beter laat dan nooit, zal ik maar zeggen.



Sterkte allemaal in deze moeilijke tijd.

Liefs,
Wilma


4 opmerkingen:

  1. We zijn allemaal van slag denk ik en al die mensen die zich nergens iets van aantrekken en massaal in de trein stappen etc. maken het er niet beter op, écht onbegrijpelijk!
    Ja cas-kaart is prachtig met die bloemen!
    Doe voorzichtig, blijf gezond
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is a really beautiful and stylish card,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De situatie waar we op dit moment in zitten is zo onwerkelijk. Net of je in een film zit.
    Petje af voor alle hulpverleners.
    Zelf werk ik in een grote winkel, waar het altijd druk is. Vanaf afgelopen vrijdag mogen er nog maar 100 klanten tegelijk binnen. Gisteren stond er zelfs beveiliging aan de deur om alles te handhaven.
    Veel klanten hebben wel begrip voor de situatie, maar helaas zitten er ook klanten tussen die alleen aan zichzelf denken.
    Je kaartje is heel erg mooi geworden. Heel stijlvol.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje! Heel mooi het geëmbossde deel! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma