Volgers

donderdag 9 april 2020

Dier of mens

Goedemorgen,
Vandaag bij As You Like It de nieuwe uitdaging. Wat is je favoriet een kaart maken met dier of mens.
We willen graag weten waarom. Mijn favoriet is dier. Vooral de leuke en komische dieren vind ik leuk, daar wordt ik altijd blij van en ik denk de ontvanger ook. Dat maakt het kleuren ook leuker.  Deze grappige kip ziet er niet bepaald gelukkig uit op zijn verjaardag. 



Onze sponsor is:
Lee Holland


Veel plezier met deze uitdaging.

Blijf gezond.

Liefs,
Wilma

2 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje met dat feestelijk kuikentje erop Wilma...TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this chick - I like colouring animals 'cos it's so much more forgiving - for my colour skills anyway. xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma