Volgers

donderdag 11 maart 2021

Hoi!

Goedemorgen,
Wat is je favoriete manier van figuren uitsnijden: met een schaartje, stansen of een snijplotter en waarom.
Ik doe alle 3, maar mijn favoriete manier om figuren uit te snijden is toch wel met stansen. Dat is voor zowel 'basis' figuren als voor stempels met bijbehorende stansen. Dat is voor mij de meest makkelijke en snelle manier. Voor deze kaart heb ik een stempel set met bijbehorende stansen, letter stansen en basis figuren gebruikt.



Onze sponsor deze keer is 


Doen jullie weer mee?



xx, Wilma

3 opmerkingen:

  1. heel mooi !!!!
    Ik ben ook meer van de stansen ....
    Mijn silhouette heb ik niet meer, mis het ook niet !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een supercute kaartje Wilma.
    Zo lief dat olifantje met zijn ballonnen;) Mooie kleurtjes ook.
    Ik ben ook van de stansen. Ik heb geen plotter ofzo;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma