Volgers

vrijdag 29 oktober 2021

Koffie

Goedemorgen,
Koffie! Dat is de nieuwe uitdaging bij CAS on Friday.  Nou, dat was zeker een uitdaging voor mij. Ik heb heel weinig stempels/plaatjes o.i.d. van koffie. Dit was de enige stempel die ik heb.
Met een stencil met 'koffiekringen' heb ik toch een kaart kunnen creëren. Ik ben er niet helemaal tevreden mee maar vooruit het moet maar. Soms is de mojo ver te zoeken.
Ik kijk weer uit naar jullie creaties en wie weet haal ik daar wel inspiratie uit.
Veel plezier!



xx, Wilma

1 opmerking:

  1. Een waarheid als een koe wat mij betreft😂

    Mooie kaart Wilnna, realiseer nu dat ik deze
    stempel ook nog heb....

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma