Volgers

donderdag 6 januari 2022

1e uitdaging van 2022 bij As You Like It

Goedemorgen,

Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat we maar gauw verlost worden van Corona.
Vandaag de 1e uitdaging van het nieuwe jaar bij As You Like It. Wat is je favoriete manier om een kadootje te versieren en waarom.
Ik geef graag wat zelf gemaakte kaarten met envelop kado en daar maak ik dan vaak een leuk passend doosje bij. Het liefst in dezelfde kleuren of met hetzelfde papier.
Ik ben benieuwd naar jullie creaties.


Onze sponsor is:
Fantastic Ribbons


xx Wilma

2 opmerkingen:

  1. Fabulous little set of cards with their matching box Wilma, great idea and they look gorgeous..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma