Volgers

donderdag 31 maart 2022

Begin de dag met een lach

Goedenavond,
Ik ben helemaal vergeten mijn blogpost klaar te zetten voor de nieuwe uitdaging bij As You Like It.
We willen graag weten wat je favoriet is: nieuwe materialen of materialen recyclen? En waarom!
Ik ben niet zo van het recyclen af en toe wil ik nog wel eens een lintje gebruiken die ik uit truitjes knip. Ik vond een poos geleden een gratis glossy tijdschrift met zo'n mooie voorkant. Prachtige bloemen en kleuren. De cover heb ik bewaard omdat ik er ooit een kaart mee/van wilde maken. Dit was een prachtige gelegenheid. Het is een simpele kaart geworden omdat ik niet veel van het prachtige papier wilde bedekken met laagjes.


De sponsor van deze uitdaging is


Veel plezier met deze uitdaging.

xx, Wilma

1 opmerking:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma