Volgers

donderdag 23 maart 2017

Favoriete kleurmedium

Hallo,
Vandaag een nieuwe uitdaging bij As You Like It. We willen graag weten wat je favoriete kleurmedium is en waarom. Voor mij zijn dat Copic Markers. Ik vind dat ze erg goed 'blenden' en dat ik er schaduwen en dimensies mee kan aangeven. Ik kan met de Copics het beste overweg.
Benieuwd naar de favorieten van mijn teammaatjes? Kijk dan op ons blog.
We zien ook graag jou favoriete kleurmedium. Enne .. niet vergeten te vertellen waarom. 


Onze sponsor is:
ons teammaatje Samantha



Stempel: Penny Black
Papier: My Mind's eye - life of the party

Liefs, Wilma






5 opmerkingen:

  1. Prachtig dit kaartje Wilma en je heb het schattige stempeltje prachtig ingekleurd met je copics...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh the kitty is so cute and the card is just gorgeous. hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super lovely card LOVE the colours and love how you got the dimension on the cloud too! hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma