Volgers

zondag 19 maart 2017

Uitdaging #104 bij CAS on Sunday

Goedemorgen,
Vandaag begint de nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday. We willen graag CAS kaarten zien met alleen een tekst. Voor mijn kaart heb ik inspiratie gevonden bij een prachtige kaart van Donna Mikasa.  De tekst komt van de stempelset van Els Brige.
Doen jullie ook weer mee met deze uitdaging? We zouden het heel leuk vinden.


Goodmorning,
Today starts de new challenge at CAS on Sunday. We want to see CAS cards with only a sentiment. I found inspiration from the gorgeous card of Donna Mikasa. The sentiment is from a stamp set of Els Brige. 
Are you joining us in this challenge? We would appreciate it.



Fijne zondag!
Have a nice sunday!

Liefs/Luv,
Wilma

8 opmerkingen:

  1. Super leuke kaart Wilma, ik vind het super leuk gemaakt ..
    De kaartjes van Donna zijn ook prachtig hé ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart!! Ook een super leuke uitdaging weer....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe kaart, mooi van kleur!! En de stempels van Els zijn zo gaaf, ik gebruik ze zo graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi je voorbeeldkaartje voor weer een leuke challenge Wilma...mooi die achtergrond en een prachtige tekststempel erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card...love the color!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE Love love this love the colour and LOVE the technique too! :)
    hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma