Volgers

donderdag 23 april 2015

Embossing

Goedemorgen!
Vandaag gaat de nieuwe uitdaging bij As You Like It van start. We willen graag zien en weten wat je favoriete embossing techniek is: heat or dry.
Mijn favoriete embossing techniek is heat. Het geeft soms wel een beetje troep maar ik vind het toch het mooiste. De lijnen worden mooi duidelijk en het glanst ook mooi.
Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van 3 kleuren Distress Ink, stencil van Dutch Doobadoo, bloemenstempel en Swirl van Stampin'Up, witte embossing poeder en wit met goude embossing poeder van Stampendous, tekst van AmyR, vlindertjes van Eline. 
Doen jullie ook weer me met deze uitdaging.

 Good morning!
Today, the new challenge at As You Like It starts. We would like to see and want know what your favorite embossing technique: heat or dry.
My favorite technique is heat embossing. It sometimes gives a little mess but I think it is the most beautiful. The lines are pretty clear and it also shines beautifully.
For this card I used three colors, Distress Ink, a stencil from Dutch Doobadoo, flower stamp and Swirl from Stampin'Up, white embossing powder and white with gold embossing powder from Stampendous, sentiment from AmyR, butterflies Eline.
I hope you will join us in this challenge.



Our sponsor is:
Crafty Sentiments Designs


Een fijne dag!
Have a nice day!

Liefs/Luv,
Wilma


6 opmerkingen:

  1. This is wonderful Wilma, such great colours you have chosen and I've been inspired by you, Mojca and Samantha to dig out mu embossing powders!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterend kaartje Wilma....prachtig geembost ook het bolletjesrandje vind ik een heel leuk detail...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurrijke kaart!
    Mooie embossingmal of stencil heb je gebruikt!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Wilma this is fabulous... LOVE the colours and also the love the way you did the Dutch Doobadoo stencil too! looks brilliant! hugs me xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig mooie kaart Wilma!
    Prachtige kleuren en heel mooi 'gekliederd' met je embossingpoedertjes.
    Je nieuwe profielfoto is leuk!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely design and colours Wilma. Beautiful card. Carol xx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma