Volgers

zondag 26 april 2015

Wit + 1 kleur

Goedemorgen,
Bij CAS on Sunday hebben we weer een nieuwe uitdaging. Maar eerst wil ik iedereen bedanken die mee hebben gedaan met onze vorige uitdaging: gebruik goud op je kaart. Prachtige kaarten zaten erbij.
De nieuwe uitdaging is: wit met 1 kleur.
Ik heb mijn inspiratie van Pinterest gehaald. Deze kaart vind ik geweldig mooi en moest m gewoon een keer maken. Ik vond m heel geschikt voor deze uitdaging.
Kijken jullie ook nog even op het blog naar de mooie kaarten van mijn teammaatjes? Enne .. we zouden het leuk vinden als je berichtje achterlaat.

Goodmorning,
At CAS on Sunday we have a new challenge for you. But first I want to thank you who participated in our challenge: use gold on your card. We saw a lot of beautiful cards.
The new challenge is: white with 1 color.
I found my inspiration on Pinterest. I love this card it's wonderful and I had to make it. It's very suitable for this challenge.  
Please go over to our blog to see the beautifuly cards from my teamies. And .. we love to read you comments.


Fijne zondag!
Have a nice sunday!

Liefs/Luv,
Wilma

8 opmerkingen:

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma