Volgers

woensdag 15 april 2015

Happy Holidays

Goedemorgen,

Ik zag dat ik weer een paar nieuwe volgers heb: Welkom allemaal! Ik hoop dat mijn kaartjes jullie kan inspireren.

Vandaag start de nieuwe uitdaging bij ABC Christmas Challenge - H van Happy Holidays.
Het stempeltje heb ik ingekleurd met Copics en de sjaal en oorwarmers zijn gepaperpieced. Tekst stempel is van Hero Arts: Holiday sayings.
Het papier is van Echo Park - Happy Holidays (toepasselijk, hè?)
Jullie doen toch ook weer mee met onze uitdaging? Oh, en Samantha heeft wat tekst freebies gemaakt voor jullie om te gebruiken op jullie kaart/project. Geweldig, hè?


Goodmorning,

I saw that I have a few new followers: Welcome all! I hope my cards can inspire you.

Today starts the new challenge at ABC Christmas Challenge - H of Happy Holidays.
The stamp I colored with Copic markers and the scarf and earmuffs are paperpieced. Sentiment is from Hero Arts: Holiday Sayings.
The paper is from Echo Park - Happy Holidays (suitable, huh?)
Do you join our challenge? Oh, and  Samantha made some sentiment freebies for you to use on your cards/project. Isn't that great?


Our wonderful sponsor is:





Liefs/Luv,
Wilma

10 opmerkingen:

  1. Oh my Wilma...this is fabulous!! LOVE the reindeer and the ear muffs and scarf look brilliant paper pieced!! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig leuke kaart Wilma! Mooi gekleurd en je paperpiecing staat echt gaaf!
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je nog steeds het hele jaar door kerstkaarten maakt :))
    Deze is gaaf!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk je inspiratiekaartje Wilma....het zal niet gaan voor morgen om mee te doen ....maar volgende week kan ook nog....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute reindeer you have used for your card tody, Wilma....lovely papers,
    hugs Dorte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schatje Wilma, leuk zo dat sjaaltje!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card hunny LOVE his PP scarf too! hugs me x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Wilma.
    Prachtig kaartje.
    Ik kwam via via hier...
    Heb lekker rondgekeken.
    En......ik heb genoten.
    Wat mooi allemaal.
    Ik ben daarom maar gelijk je volger geworden.
    Misschien vind je het leuk om ook bij mij een kijkje te nemen.

    Groetjes Giny
    http://gibaswenskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oh waw really lovely Wilma, gorgeous colours. hugs! Mojca

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a sweetie! I LOve your colours and design..This little chappie looks Wonderful in his paper pieced hat and scarf.
    Chrissyxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma