Volgers

dinsdag 9 april 2013

Liftchallenge #39 zwart/wit

Hoi,
Deze kaart heb ik een tijdje geleden gemaakt, maar ik heb m nog niet laten zien. Dit soort kaartjes maak je niet graag, maar is soms nodig. Met deze kaart wil ik meedoen aan de uitdaging van Liftchallenge: zwart/wit.
De basis van het kaartje heb ik zo gekocht bij Action en de bloemen daarvan zijn fluweelachtig.

Hi,
I made this card a while ago, but didn't show it yet. You don't want to make this type of cards, but sometimes it is necessary. With this card I want to participate in the challenge of Lift Challenge: black/white.
The base of this card I bought at Action and was already made with velvet flowers.




7 opmerkingen:

  1. Heel mooi, stijlvol kaartje, Wilma! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, ik vind dit heel mooi! Inderdaad niet leuk als je zo eentje nodig hebt, maar de mensen waarderen dit ook erg!
    Liefs Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stijlvolle kaart. Mooi hoor!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en stijlvolle kaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig stijlvol kaartje Wilma! BEdankt voor het meedoen met de liftchallenge in zwart wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig! Heel mooi gedaan! dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma