Volgers

woensdag 3 april 2013

Nog 2 kaartjes

Hoi,
Zoals ik vanmorgen al schreef heb ik nog een ander kaartje te laten zien. Inmiddels heb ik er nog één gemaakt. Op verzoek van een collega heb ik een geboortekaartje gemaakt en de andere is een heren verjaardagskaart. Het geboortekaartje heb ik op Pinterest gevonden en gelift. De heren kaart heb ik gemaakt naar een sketch van Retro sketches en
Simon Says Stamp Challenge.



Hi,
As I wrote this morning, I have another card to show. But in the meantime I have made another one​​. 
My colleague needed a baby card so she asked me to make her one and the other is a men's birthday card. The baby card I've found on Pinterest and lifted. The men's card I made with a sketch of Retro Sketches and Simon Says Stamp Challenge.







Fijne dag verder!
Liefs, Wilma

13 opmerkingen:

  1. Je kaarten zijn prachtig Wilma, mooie kleuren en prachtig papier.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaartjes, zeg!!
    Je bent lekker bezig :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schattig geboortekaartje, leuk zeg die rompertjes aan de waslijn, je mannenkaart is ook super, groetjes Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wow!! Fabulous creation girl!! Love the masculine style design with the different papers!! :) HUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een super leuke en mooie kaartjes heb je weer gemaakt Wilma, prachtig.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zijn weer 4 geweldig leuke kaarten Wilma!
    Liefs, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  7. These are just gorgeous Wilma, so very in trend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke en mooie kaartjes Wilma.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Wilma, two fabulous cards I love them both but the masculine card is amazing, so much fun! Hope you've enjoyed the weekend
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous cards! Such a great masculine birthday card! Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Girl! these are both perfection!!! awesome take on the sketch, great colors and wonderful little details...love 'em!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O wat zijn ze leuk!!! Helemaal geweldig :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je langs komt op mijn blog. Ik zou het heel fijn vinden als je een berichtje achterlaat. Liefs, Wilma